Uitslag klanttevredenheidsonderzoek 2017

/ 0 Reacties / in Algemeen / Door

 

Om de klanttevredenheid te peilen, voert HydroBusiness elke 2 jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit.

Hierin vragen wij onder andere de samenwerking, deskundigheid, storingsafhandeling en het nakomen van afspraken te beoordelen.

Gemiddeld zijn deze onderwerpen met een 8,3 beoordeeld!

Algemene tevredenheid
De ondervraagde klanten zijn erg tevreden over de prestaties van HydroBusiness.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is een 8,5 (2015 was 8,0).

Samenwerking met HydroBusiness
De ondervraagde klanten zijn zeer tevreden over de samenwerking met HydroBusiness.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is een 9,5 (2015 was 7,6)

Deskundigheid op het gebied van exploitatie
De ondervraagde klanten zijn tevreden over de deskundigheid op het gebied van exploitatie van HydroBusiness.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is een 8,5 (2015 was 8,6)

Optimalisatie van de installatie
De ondervraagde klanten zijn redelijk tevreden over de optimalisatie van de installatie.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is echter een 7,0 (2015 was 8,0)

Nakomen van de afspraken
De ondervraagde klanten zijn van mening dat HydroBusiness haar afspraken nakomt.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is een 8,5 (2015 was 8,0)

Aantal storingen
De ondervraagde klanten zijn over het algemeen redelijk tevreden over het aantal storingen.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is een 7,3 (2015 was 7,3)

Storingsafhandeling
De ondervraagde klanten zijn over het algemeen tevreden over de storingsafhandeling.
Het resultaat op dit onderdeel is een 8,0 (2015 was 7,6)

Tevredenheid over het personeel
De ondervraagde klanten zijn tevreden over het personeel.
Het gemiddelde resultaat op dit onderdeel is een 9,0 (2015 was 8,3)

Gemiddeld cijfer = 8,3 (2015 was 7,92)

 

We zijn trots op dit resultaat en gaan de uitdaging aan om ook op het gebied van storingen en optimalisaties (weer) te groeien naar een 8+.

Reageren is niet mogelijk.