Service level 2: Geplande uren

Dit service level is een goede oplossing bij een (tijdelijk) capaciteitsprobleem.

In deze vorm van ondersteuning koopt u uren voor technologische ondersteuning in, die vooraf ingepland kunnen worden.
Vanwege de planbaarheid bieden we u een gereduceerd tarief ten opzichte van service level 1.

Bredere inzetbaarheid eigen mensen
HydroBusiness biedt ondersteuning op vooraf vastgestelde momenten.Zo heeft HydroBusiness in opdracht van een grote aardappelverwerker ondersteuning geleverd bij het operationeel beheer van de afvalwaterzuivering. Op vooraf vastgestelde dagen werden de dagelijkse werkzaamheden uitgevoerd op de zuivering, waardoor de eigen operator breder inzetbaar was.


De voordelen voor u zijn:
– Ondersteuning waar nodig, zonder vast te zitten aan een leverancier.
– Uitbreiding technologische kennis van eigen medewerkers. HydroBusiness heeft hierin een coachende rol.
– Geen capaciteitsprobleem bij eigen medewerkers.

Meer weten?
Als u het belangrijk vindt om te blijven ontwikkelen en het kennisniveau van uw medewerkers up to date wilt houden, is dit een prima keuze. Is uw interesse gewekt? Bel of mail ons: 076 5 72 77 50 of info@hydrobusiness.nl

Naar het overzicht van exploitatiediensten.